Holland Casino Scheveningen blije partner Feest aan Zee

3 March 2018, 12:00 uur
Ondernemen
mainImage
Digitaal Dagblad
Afbeelding is niet meer beschikbaar

Holland Casino Scheveningen is verheugd dat het zich een jaar lang als partner heeft verbonden met Feest aan Zee, het themajaar van Den Haag in 2018, ter gelegenheid van 200 jaar badplaats. In dit themajaar staat de agenda bomvol evenementen, festivals en tentoonstellingen.

“Met het adopteren van #aanzee wil ook Holland Casino Scheveningen zijn steentje bijdragen aan het 200-jarig bestaan van Scheveningen als badplaats,” zegt manager marketing & sales Linda Mensingh. “Het partnership maken wij zichtbaar door #aanzee te gebruiken in onze uitingen en zoveel mogelijk feestelijke momenten en campagnes te organiseren om het voor iedereen extra aantrekkelijk te maken om naar Scheveningen te komen. Tevens sponsoren wij grote events in en om Scheveningen die bijdragen aan extra feest aan zee.”

Hard gewerkt

Terwijl de Stad aan Zee het themajaar viert, wordt op Scheveningen tegelijkertijd hard gewerkt aan de toekomst. Het aantal bezoekers aan Scheveningen steeg van circa 13 miljoen naar ruim 14,5 miljoen in het afgelopen jaar en het einde is nog niet in zicht. Zo opent in 2019 Legoland Discovery Center op de boulevard, dat 400.000 bezoekers per jaar extra kan opleveren. Vanaf 2020 wordt het laatste stuk boulevard aangepakt, waarmee de 2,5 kilometer boulevard na ruim tien jaar af is.

Zo krijgt Scheveningen steeds meer zijn hoogwaardige uitstraling en befaamde allure terug; met veel meer groen en veel minder steen. “Holland Casino Scheveningen maakt graag deel uit van een florerend Scheveningen,” zegt Linda Mensingh. “Dat is ook een belangrijke reden om ons aan te sluiten bij Feest aan Zee. Veel van onze partners met wie we samenwerken, zijn in dit gebied gevestigd. Het is mooi om met elkaar de krachten te bundelen.”

Voor het volledige programma van het themajaar, zie www.feestaanzee.nl