Warme douche voor goede service Voorbrood Meubelen

23 February 2018, 17:30 uur
Ondernemen
mainImage
Digitaal Dagblad
Afbeelding is niet meer beschikbaar

John Voorbrood houdt zich vooral bezig met service en klachtenafhandeling. “Uiteraard leveren we kwaliteit en worden klanten goed voorgelicht, maar het gebeurt gewoon dat iemand niet tevreden is. Voor ons is dat een mooie uitdaging om een positieve indruk achter te laten.” Voorbrood Meubelen gaat daarin heel ver en het bedrijf in Zevenhuizen ontving daarvoor van een tevreden klant zelfs 'een warme douche' bij het tv-programma Radar.

“We zijn CBW-erkend en moeten ons aan de normen van deze organisatie houden. We bekijken per geval hoe we dat gaan toepassen. Klachten vallen vaak in een grijs gebied, bijvoorbeeld plooivorming in de bekleding van een bank of een slinkende vulling. We kunnen de klanten meer tegemoetkomen, omdat we zelfs een meubelmaker en een stoffeerder in huis hebben. We gaan daarin een stap verder dan de concurrentie. In plaats van voor lage onkosten gaan wij liever voor goede reclame zodat klanten weer terugkomen.”

Uiteraard gaat de service van Voorbrood veel verder dan alleen een goede klachtenafhandeling. “De aankopen zijn altijd inclusief bezorging en montage. Omdat we eigen vervoer hebben, kunnen we de bezorgtijden goed afstemmen met de klanten. We vragen nooit een aanbetaling en het is bij ons ook mogelijk om in termijnen te betalen."

Voorbrood Meubelen is gevestigd aan de Dorpsstraat 119 in Zevenhuizen (nabij Rotterdam). Bekijk de collectie op voorbrood.nl.