Quick mag volgend seizoen 115 nieuwe jeugdleden verwelkomen op Sportpark Nieuw Hanenburg. Ruim 90 daarvan kwamen afgelopen zaterdag naar het clubgebouw. Geboeid luisterden zij en hun ouders, op anderhalve meter afstand van elkaar, naar alle meerwaarde die Quick als vereniging voor hen kan bieden zoals vriendschappen voor het leven, plezier en sportiviteit.
Verdeeld over vier sessies werd door de ‘Benjamins’ en de oudere jeugd kennis gemaakt met de vereniging. Aansluitend vond de ballotage plaats. Het was voor de eerste keer dat de ballotage werd gehouden met 12 personen tegelijkertijd. Uiteraard stonden de tafeltjes uit elkaar.
De jeugdcommissie en Rabobank-mascotte PinPin waren afgelopen zaterdag aanwezig om alle nieuwe sportieve Haantjes te verwelkomen. Spelenderwijs maakten de jeugdleden en hun ouders op deze wijze kennis met de vereniging.
“Heel veel plezier en succes op Quick”, zei de ook aanwezige Harry Wientjens, directeur Particulieren & Private Banking Rabobank Regio Den Haag. Hij was samen met (jeugd)bestuursleden bij de bijeenkomst aanwezig om de jeugdleden een fijne tijd op Quick toe te wensen.
Rabobank Regio Den Haag is in de vorm van een hoofdsponsorschap maatschappelijk partner van de Haagse voetbalvereniging.